25. 2. 2014

Bezparadajkový kečup

V mojej diéte mi asi najviac chýbajú paradajky a omáčky z nich. Hľadala som možnosti, ako nahradiť kečup, či paradajkovú omáčku. Našla som na internete omáčky značky nomato, ale tie by som na Slovensku nezohnala. Tak som hľadala recept, ako si takúto omáčku vyrobiť doma.

Výsledok bol nečakane dobrý. Kečup s trochou predstavivosti chutí ako paradajkový a boloňská omáčka bola geniálna. To všetko vďaka mrkve, cvikle a ďalším surovinám. Originál receptu

Ingrediencie

  • 1 pohár nakrájanej uvarenej mrkvy
  • 1/4 pohára nakrájanej uvarenej cvikly
  • 1 cibuľa
  • 1/2 hlávky cesnaku
  • 1/4 pohára vody
  • 1/4 pohára citrónovej šťavy
  • 1PL cukru
  • 1/2ČL soli
  • 1/8ČL oregana

Postup

Všetko spolu pomixujeme. Nalejeme do pohára a odložíme do chladničky. Kečup prípadne zakonzervujeme pre budúce použitie.

Výsledok


Odporúčanie

Opražte na oleji mleté bravčové mäso, osoľte, pridajte kečup a cesnak. Výsledkom je boloňská omáčka, ktorú si môžte dať s cestovinami.

3 komentáre: